Isprobali smo novi Dark Souls i šta da kažemo – umrli smo 20 puta tokom demoa od 20 minuta.
Grafika je unapređena i ono što nam se dopada je što je Dark Souls preuzeo neke specifičnosti iz Bloodborne (koji je opet kao inspiraciju imao upravo Dark Souls) što u ovom slučaju “radi posao” i čini igru svakako interesantnijom i primamljivijom za širu grupu igrača, čak i onih koji nisu zainteresovani za preteške video igre.
Hidetaka Miyazaki i ekipa iz FromSoftware nasavljaju tamo gde su stali. Dinamičko osvetljenje i efekti čine atmosferu u igri dodatno napetom i mračnijom nego do sada. Svet igre je širi i veći i forsira igrača na istraživanje onoga što ga okružuje. Sistem borbe je promenjen utoliko što sada svako može naći oružje za sebe a online sistem je dodatno evoluirao i poseduje novu mehaniku povezivanja multiplayer sveta sa misijama za jednog igrača.