Koliko god smo navikli da u igrama kompanije DICE vidimo pet različitih klasa i odrede najnovija igra u režiji ove kompanije neće imati ni jedno ni drugo.
To bi značilo da ćemo u Battlefrontu koji bi trebalo da se pojavi do kraja godine videti apsolutno odstupanje od “Battlefield fazona” koji je DICE neumoljivo gurao do sad, a igrači će slobodno birati naoružanje i opremu gde će izbor isključivo zavisiti od njihovog nivoa. Odrede zameniće sistem “Partners” u kome će dva igrača koji se računaju kao partneri imati mogućnost da ulaze zajedno u iste partije, spawnuju jedan pored drugog u slučaju smrti ali i po kome će igrač nižeg nivoa moći za to vreme da koristi celokupan arsenal igrača višeg nivoa dokle god igraju zajedno.
Kampanja za “jednog” igrača neće postojati per se već će biti zamenjena skupom “crafted” misija koje će moći da se prelaze kako solo, tako i u offline (split-screen) ili online režimu za više ljudi.
Za sada zvuči zanimljivo ali nas zanima na skali od 1 do DICE koliko će lagovati Star Wars: Battlefront serveri prvih godinu dana?